DYREKTOR FINANSOWY

ŁÓDŹ/ZGIERZ

Numer oferty – DF/18


Opis firmy:

Gravet Consulting Sp. z o.o. działa z sukcesem na rynku doradztwa personalnego od 1995 r. realizując wymagające projekty rekrutacyjne na stanowiska wyższe i specjalistyczne.

 

Obecnie, dla naszego Klienta, renomowanego producenta i dystrybutora produktów z branży sanitarnej, poszukujemy kandydata do pracy na stanowisku:


DYREKTOR FINANSOWY

MIEJSCE PRACY

ŁÓDŹ/ZGIERZ


Zakres zadań:

  • Kształtowanie i realizacja krótko- i długoterminowej strategii firmy (zwłaszcza finansowej, inwestycyjnej Grupy, nadzorowanie spraw finansowych oraz podatkowych poszczególnych spółek w Grupie
  • Odpowiedzialność za przygotowywanie budżetów rocznych oraz nadzór nad  bieżącą realizacją  budżetu
  • Przygotowywanie analiz oraz prognoz finansowych, sporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby zarządu, prowadzenie dokumentacji finansowej
  • Tworzenie procedur finansowych, analiz inwestycyjnych oraz innych finansowych
  • Utrzymywanie relacji z bankami i innymi instytucjami finansowymi (negocjacje umów, pozyskiwanie produktów, kredytów)
  • Wsparcie Zarządu we wszystkich aspektach kontroli finansowej i biznesowej, zaangażowanie w projekty optymalizacyjne
  • Odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej
  • Optymalizowanie polityki podatkowej
  • Kontakty i współpraca z audytorem,  bankami,  firmami ubezpieczeniowymi  oraz  organami podatkowymi
  • Nadzór nad pracą działów: finansowo-księgowego,  kontrolingu  i częściowo IT
  • Zatrudnianie, zarządzanie i motywowanie pracowników w podległych działach
  • Opracowanie polityki zabezpieczeń kursowych Grupy

Oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: finanse, ekonomia); mile widziane dodatkowe uprawnienia i licencje
  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,  poparte sukcesami we wspieraniu strategicznego i operacyjnego rozwoju przedsiębiorstwa
  • Bardzo dobra  znajomość Ustawy o Rachunkowości oraz  przepisów  podatkowych rachunkowości zarządczej i księgowości, Praktyczna wiedza z zakresu księgowości, finansów, podatków
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
  • Doświadczenie  we  współpracy z instytucjami zewnętrznymi typu urzędy, banki, firmy ubezpieczeniowe, etc.
  • Bardzo dobra znajomość Excela
  • Dobra znajomość systemu klasy ERP (ideał- Microsoft Dynamics AX)
  • Umiejętność budowania analiz w programach typu BI.
  • Doświadczenie we wdrażaniu Balanced Scorecard lub zarządzania przez cele będzie dodatkowym atutem
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie działającej firmie o ugruntowanej pozycji
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pakiet benefitów.

Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV

APLIKUJ
W tytule wiadomości prosimy wpisać: DF/18

Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami

i

Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.”