EXPORT MANAGER – EUROPA ZACHODNIA I POŁUDNIOWA

ŁÓDŹ

Numer oferty – ref_EM/313/2


Gravet Consulting: Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działająca od ponad 20 lat. Realizujemy projekty doradcze oraz rekrutacyjne na stanowiska managerskie i eksperckie dla firm w Polsce i zagranicą, opierając się na najwyższych standardach działania.

Dla naszego Klienta producenta i dystrybutora nowoczesnych produktów wyposażenia kuchni i łazienki, cenionego zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych, poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko:

export managera – europa
zachodnia i POŁUDNIOWA

MIEJSCE PRACY

Łódź


Oczekiwania

  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku we wszystkich kanałach dystrybucji w branży sanitarnej, metalowej, wyposażenia wnętrz;
  • Doświadczenie w sprzedaży na terenie krajów Europy Zachodniej i Południowej;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2) niezbędna do wykonywania codziennych obowiązków służbowych, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem;
  • Umiejętności analitycznego myślenia oraz wysoce rozwinięte zdolności negocjacyjne;
  • Dyspozycyjność do częstych zagranicznych wyjazdów służbowych oraz do pracy w siedzibie firmy w Łodzi;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Praktyczna znajomość narzędzi z pakietu MS Office;
  • Wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe.

Obowiązki

  • Rozwijanie współpracy z aktualnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych;
  • Budowanie długoterminowych relacji handlowych (rynek tradycyjny i nowoczesny);
  • Współtworzenie działu sprzedaży eksportowej w Europie;
  • Analiza rynku sprzedaży na podległym obszarze oraz podejmowanie działań w celu jej zwiększenia;
  • Tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy i potrzeby klienta oraz negocjacje warunków współpracy;
  • Przeprowadzanie prezentacji produktów oraz instruktaży;
  • Koordynacja i kontrola nad realizacją zamówień, w tym organizacja dostaw, optymalizacja poziomu zapasów magazynowych, czynny udział w procesie obsługi posprzedażowej m.in. reklamacje.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia oraz premię uzależnioną od wyników sprzedaży;
  • Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód);
  • Dodatkowe benefity – opieka medyczna, karta sportowa.

Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą zapraszamy do przesyłania CV:

APLIKUJ

W tytule wiadomości prosimy wpisać: EM/20

Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami

Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.”