FINANCE AND ADMINISTRATION DEPARTMENT MANAGER

OKOLICE ŁODZI

Numer oferty -FM/18


Opis firmy:

Gravet Consulting Sp. z o.o. działa z sukcesem na rynku doradztwa personalnego od 1995 r.

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z kapitałem zagranicznym, jednego z liderów w swojej branży, poszukujemy Kandydata lub Kandydatki na stanowisko:

FINANCE AND ADMINISTRATION DEPARTMENT MANAGER

MIEJSCE PRACY

okolice Łodzi


Cel stanowiska: Całościowe zarządzanie księgowością i finansami Spółki z o.o. oraz dbanie o sprawny system raportowania. Kierowanie zespołem kilkudziesięciu pracowników w celu zapewnienia firmie profesjonalnej obsługi z zakresu podatków, finansów i administracji.  Zapewnienie wysokiego poziomu świadczonych usług zgodnie z ogólną strategią firmy.

Obowiązki

  • Udział w kształtowaniu i realizacji krótko- i długoterminowej strategii firmy.
  • Prognozy i analiza finansowa przedsiębiorstwa, tworzenie budżetu.
  • Nadzór nad polityką rachunkowości Spółki i procedur księgowych.
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych na potrzeby Zarządu Spółki i Grupy  (raportowanie grupowe SAP).
  • Zarządzanie płynnością finansową Spółki, kontrola ponoszonych wydatków, raportowanie do Zarządu.
  • Zabezpieczanie transakcji walutowych oraz monitorowanie ryzyka kursowego.
  • Rozwój i utrzymywanie odpowiednich stosunków z instytucjami zewnętrznymi m.in. celem zabezpieczenia  odpowiednich źródeł finansowania Spółki.
  • Przygotowywanie planów finansowych, budżetów, prognoz oraz nadzór nad ich realizacją.
  • Zarządzanie pracą działów: księgowego, finansowego i administracji, rozwijanie podległego zespołu.

Oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, z zakresu rachunkowości/finansów lub kierunkowe studia podyplomowe. Mile widziane dodatkowe uprawnienia i licencje.
  • Co najmniej 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku kierowniczym, mile widziane w firmie produkcyjnej.
  • Znajomość rachunkowości zarządczej i finansowej.
  • Znajomość prawa podatkowego i bilansowego oraz Międzynarodowych Standardów Rachunkowości.
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i w piśmie m.in. z zagranicznym Zarządem Spółki (co najmniej poziom B2).
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office, w tym dobra znajomość Excela.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie działającej firmie o ugruntowanej pozycji
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Pakiet benefitów.

Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV

APLIKUJ
W tytule wiadomości prosimy wpisać: FM/18

Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami

Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.”