KEY ACCOUNT MANAGER

Dla naszego Klienta, jednego z czołowych importerów i dystrybutorów Polsce i Europie odzieży znanych marek oraz akcesoriów, współpracującego z największymi detalistami, poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Managera w branży odzieżowej. 

Key Account Manager będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży, w przyszłości obejmie stanowisko  Zastępcy Kierownika Działu Handlowego i będzie koordynować pracę całego Działu Sprzedaży. Stanowisko to raportuje bezpośrednio do Zarządu.

Miejsce pracy: Łódź oraz praca w terenie
Numer oferty: KAMOB-24
Główny zakres odpowiedzialności:

  • Pozyskiwanie i zarządzanie sprzedażą do kluczowych klientów (sieci handlowe, sklepy on-line, branżowe sieci stacjonarne)
  • Wyjazdy służbowe (krajowe i zagraniczne) w celu rozwoju sprzedaży
  • Udział w targach międzynarodowych z branży modowej
  • Współpraca z działem projektowym i uczestniczenie w procesie tworzenia nowych kolekcji
  • Przygotowywanie ofert handlowych
  • Współpraca z dostawcami w procesie zakupowym
  • Ciągły kontakt z licencjodawcami oraz stała współpraca z dostawcami.

Profil zawodowy kandydata/kandydatki:

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane: ekonomiczne
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku z podobnym zakresem odpowiedzialności, preferowane: doświadczenie w branży odzieżowej, tekstyliów domowych lub pokrewnej
  • Doświadczenie w koordynacji pracy zespołu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientami zagranicznymi, min. B2, mile widziane dodatkowe języki obce
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Praktyczna znajomość programów z pakietu MS Office, szczególnie MS Excel, mile widziane MS Access
  • Doświadczenie w pracy na programach ERP
  • Dyspozycyjność pozwalająca na częste podróże służbowe.

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B
  • Możliwości rozwoju zawodowego i awansu na stanowisko kierownicze w firmie będącej wyłącznym dystrybutorem rozpoznawalnych marek oraz współpracy z zagranicznymi dostawcami i klientami z branży modowej
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz premie uzależnione od wyników
  • Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy, również do użytku prywatnego
  • Pakiet pozafinansowych elementów wynagrodzenia.

Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV.

Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. H. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na konrad.walkowiak@gravet.consulting

A może znasz kogoś, kto odpowiadałby temu profilowi? Daj im znać i udostępnij!

Copyright Gravet Consulting © 2023

Scroll to top