KIEROWNIK PROJEKTU URUCHOMIENIA PRODUKCJI W RUMUNII

CENTRALA FIRMY: REGION ŁÓDZKI;

ZAKŁAD PRODUKCYJNY: RUMUNIA

Numer oferty – ref_PMR_20


Opis firmy:

Gravet Consulting: Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działająca od ponad 20 lat. Realizujemy projekty doradcze oraz rekrutacyjne na stanowiska managerskie i eksperckie dla firm w Polsce i zagranicą, opierając się na najwyższych standardach działania.


Dla naszego Klienta, producenta i dystrybutora nowoczesnych produktów wyposażenia wnętrz, cenionego  zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych, poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko:

KIEROWNIK PROJEKTU URUCHOMIENIA PRODUKCJI W RUMUNII

(PROJECT MANAGER TO LAUNCH PRODUCTION IN ROMANIA)

CENTRALA FIRMY: REGION ŁÓDZKI

ZAKŁAD PRODUKCYJNY: RUMUNIA


ZAKRES ZADAŃ: 

  • Znalezienie atrakcyjnej lokalizacji na uruchomienie produkcji w Rumunii, analiza wykonalności projektu i stworzenie business planu dla otwarcia nowej fabryki
  • Założenie firmy w Rumunii oraz zaplanowanie działań mających na celu uruchomienie produkcji
  • Całościowa koordynacja projektu uruchomienia zakładu produkcyjnego: tworzenie harmonogramów uruchomienia i nadzór nad ich realizacja, kontakt z lokalnymi instytucjami w celu otrzymania niezbędnych pozwoleń, zapewnienie zasobów (w tym zasobów ludzkich, rekrutacja, szkolenie), negocjacje z lokalnymi dostawcami, płynne uruchomianie produkcji w nowej lokalizacji
  • Angażowanie różnych działów spółki polskiej w realizację projektu
  • Współpraca z zewnętrznymi firmami i instytucjami zaangażowanymi w realizację projektu
  • Raportowanie do Zarządu Spółki

OCZEKIWANIA:

  • Doświadczenie zawodowe związane z uruchamianiem przedsiębiorstwa w Rumunii, preferowane o profilu produkcyjnym. Konieczne: praktyczna znajomość realiów prowadzenia działalności gospodarczej w Rumunii, lokalnych instytucji, otoczenia biznesowego, kultury i mentalności rumuńskiej
  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku managerskim
  • Umiejętność tworzenia business planów i budżetów
  • Znajomość procesów zarządzania projektami i zespołami projektowymi
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne porozumiewanie się i prowadzenie negocjacji(min. B2 zgodnie z CEFR), mile widziana znajomość języka rumuńskiego
  • Czynne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych, długotrwałych wyjazdów
  • Umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia oraz zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów
  • Wysoce rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz znajomość technik negocjacyjnych
  • Samodzielność w działaniu i zaangażowanie przy wykonywaniu powierzonych zadań
  • Możliwość pracy w oparciu o własną działalność, lub możliwość jej założenia po wstępnym etapie projektu

PRACODAWCA OFERUJE:

    • Pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku i  wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz umiejętności
    • Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód)
    • Możliwość rozwoju zawodowego (w przyszłości – możliwość zarządzania nowo powstałym zakładem produkcyjnym)

Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą zapraszamy do przesyłania CV:

APLIKUJ

W tytule wiadomości prosimy wpisać: PMR/20

Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami

Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.”