KONTROLER FINANSOWY

ŁÓDŹ

Numer oferty – KFA/20


Opis firmy:

Gravet Consulting Sp. z o.o.: Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działającą od ponad 20 lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska managerskie i eksperckie dla firm w Polsce i zagranicą, opierając się na najwyższych standardach działania.

Aktualnie dla naszego Klienta, funduszu inwestycyjnego zajmującego się unikatowym w skali kraju obszarem działania, poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:

KONTROLER FINANSOWY

MIEJSCE PRACY

ŁÓDŹ


ZAKRES ZADAŃ

  • Rejestracja i weryfikacja wpływających dokumentów księgowych oraz przekazywanie ich do księgowości (outsourcing);
  • Sporządzanie zestawień i analiz wydatków Funduszy oraz spółek celowych w ramach struktur inwestycyjnych;
  • Przygotowanie planów finansowych (przepływów) transakcji i monitoring ich realizacji;
  • Przygotowywanie okresowych (miesięcznych) planów przepływów pieniężnych funduszy i spółek struktury inwestycyjnej;
  • Naliczanie odsetek od pożyczek udzielanych w ramach transakcji inwestycyjnych;
  • Uzgadnianie sald oraz rozliczeń z kontrahentami;
  • Przygotowanie dokumentacji wezwań do wpłaty oraz wypłat;
  • Przygotowanie zleceń płatności realizowanych przez administratora;
  • Gromadzenie danych i dokumentów transakcji Funduszy dla potrzeb audytu sprawozdań finansowych;
  • Przetwarzanie danych dotyczących transakcji Funduszy oraz danych monitoringowych spółek portfelowych dla potrzeb przygotowania raportów i wycen portfela;
  • Nadzór nad rozliczaniem delegacji, wystawianiem faktur i innych dokumentów księgowych, rozliczaniem wpływów i wypływów kasowych.

OCZEKIWANIA

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane finanse i rachunkowość;
  • Co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Doświadczenie w rejestracji i weryfikacji dokumentów księgowych, prowadzeniu rozliczeń, monitoringu finansowym;
  • Umiejętność posługiwania się arkuszem kalkulacyjnym, w tym w zakresie matematyki finansowej;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z partnerami biznesowymi (poziom B2 co najmniej);
  • Znajomość pakietu MS Office;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Umiejętności analityczne;
  • Dyspozycyjność pozwalająca na podróże służbowe.

PRACODAWCA Oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowania;
  • Szeroki pakiet szkoleń merytorycznych (m.in. szkolenie z zakresu private equity, komunikacji, negocjacji, zarządzania);
  • Dodatek finansowy na wydatki kulturalno-sportowe, prywatna opieka medyczna, możliwość częściowej pracy zdalnej.

Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV

APLIKUJ
W tytule wiadomości prosimy wpisać: KF/20

Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami

Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.”