ŁÓDŹ
Numer oferty – KF/20
Opis firmy:
Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działającą od ponad 20 lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska managerskie i eksperckie dla firm w Polsce i zagranicą, opierając się na najwyższych standardach działania.
Nasz Klient to renomowany producent urządzeń uzdatniania wody sprzedawanych na całym świecie. Jego misją jest podnoszenie standardu życia ludzi poprzez zapewnienie im czystej i zdrowej wody. Jeśli chcesz wspólnie z naszym Klientem realizować tę misję zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie rekrutacyjnym na stanowisko:
KONTROLER FINANSOWY
MIEJSCE PRACY
ŁÓDŹ
ZAKRES ZADAŃ
- Bieżące monitorowanie parametrów finansowych i operacyjnych prowadzonej działalności Spółki oraz oddziału zagranicą;
- Przygotowywanie rocznego budżetu oraz kontrola jego realizacji i analiza odchyleń;
- Dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej kierownictwu firmy do podejmowania decyzji;
- Analizowanie rentowności produktów, kanałów dystrybucji, klientów, itp.;
- Analiza poprawności prowadzenia gospodarki magazynowej oraz zużycia materiałów;
- Tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych;
- Odpowiedzialność za kontrolę kosztów produkcyjnych;
- Podejmowanie działań mających na celu zwiększenie efektywności kosztowej, wycena kosztów;
- Przygotowywanie dla działu księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych;
- Przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy;
- Projektowanie i wdrażanie nowych metod analizy danych ilościowych i finansowych;
- Odpowiedzialność za pozyskanie finansowania oraz kontakt z bankami.
OCZEKIWANIA
- Wykształcenie wyższe, mile widziane finanse i rachunkowość lub zarządzanie;
- Co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. kontrollingu lub kontrolera finansowego w firmie produkcyjnej lub doświadczenie w kontrollingu pozyskane z firmy audytorskiej;
- Wiedza z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej;
- Biegła znajomość języka angielskiego w piśmie i w mowie, ze względu na częste kontakty i wyjazdy zagraniczne (poziom B2 co najmniej), znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem;
- Znajomość zintegrowanych systemów informatycznych, doświadczenie w pracy na systemie ERP;
- Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel);
- Mile widziane uprawnienia ACCA lub CIMA;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- Dyspozycyjność pozwalająca na podróże w kraju i zagranicą.
PRACODAWCA OFERUJE
- Ciekawą i dynamiczną pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym;
- Benefity pracownicze (karta sportowa, pakiet medyczny, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego);
- Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze finansów i zarządzania.
Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV
APLIKUJ
W tytule wiadomości prosimy wpisać: KF/20
Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami
Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.”