MANGER DS. EKSPORTU – RYNKI FRANCUSKOJĘZYCZNE

Warszawa lub okolice Częstochowy (zależne od preferencji Kandydata/tki)

Numer oferty – EM_FRANC /18


Opis firmy:

Gravet Consulting Sp. z o.o. działa z sukcesem na rynku doradztwa personalnego od 1995 r.

 

Dla naszego Klienta, renomowanego producenta wysokiej jakości akcesoriów dla branży budowlanej, w związku z dynamicznym rozwojem na rynkach zagranicznych


Poszukujemy kandydata na stanowisko

Manager ds. Eksportu – Rynki francuskojęzyczne

MIEJSCE PRACY

Warszawa lub okolice Częstochowy (zależne od preferencji Kandydata/tki)


Obowiązki

  • Realizowanie planów sprzedaży na rynku eksportowym: współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej, analizowanie rynku, monitorowanie konkurencji, tworzenie raportów, zarządzanie ofertą produktową
  • Budowanie rynku sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi relacji
  • Koordynowanie działań sprzedażowych (współpraca z innymi działami firmy, negocjacje warunków współpracy, przygotowywanie ofert handlowych)
  • Utrzymywanie wysokich standardów wizyt handlowych
  • Stałe podnoszenie wiedzy dotyczącej produktów oraz kompetencji w zakresie profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta.
  • Wdrażanie, utrzymywanie i doskonalenie procesów przewidzianych normą ISO 9001:2008 i prawidłowa realizacja zatwierdzonych  zgodnie z nią dokumentów

Oczekiwania

  • Mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (techniczne budowlane, zarządzanie sprzedażą, marketing)
  • Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie o zbliżonym profilu działania
  • Min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku eksperckim w sprzedaży w kraju
  • Komunikatywna znajomość języka francuskiego oraz angielskiego (warunek konieczny)
  • Czynne prawo jazdy kat.B oraz gotowość do wyjazdów zagranicznych – na podległe rynki
  • Doświadczenie we wdrażaniu nowych produktów na rynek, pozyskiwanie nowych klientów na obcych rynkach
  • Znajomość prawa budowlanego i uwarunkowań na danym rynku
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Znajomość MS Office w tym Excel
  • Doświadczenie w obsłudze systemów CRM wspierających sprzedaż

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie działającej firmie o ugruntowanej pozycji
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników
  • Możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów

Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV

APLIKUJ
W tytule wiadomości prosimy wpisać: EM_FRANC /18

Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami

Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.”