EXPORT MANAGER EUROPA/AMERYKA PÓŁNOCNA

  • Umowa o pracę
  • Łódź

Dla renomowanego producenta i dystrybutora nowoczesnych produktów wyposażenia kuchni i łazienki, cenionego zarówno na
rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych, poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko: EXPORT MANAGER
EUROPA/AMERYKA PÓŁNOCNA

Tryb pracy: stacjonarna

Miejsce pracy: Łódź
Numer oferty: EM/23
Główny zakres odpowiedzialności:

  • Rozwijanie współpracy z aktualnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych
  • Budowanie długoterminowych relacji handlowych (rynek tradycyjny i nowoczesny)
  • Współtworzenie działu sprzedaży eksportowej w Europie
  • Analiza sprzedaży na podległym obszarze oraz podejmowanie działań w celu jej zwiększenia
  • Tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy i potrzeby klienta oraz negocjacje warunków współpracy
  • Przeprowadzanie prezentacji produktów oraz instruktaży
  • Koordynacja i kontrola nad realizacją zamówień, w tym organizacja dostaw, optymalizacja poziomu zapasów
    magazynowych, czynny udział w procesie obsługi posprzedażowej m.in. reklamacje.

Profil zawodowy kandydata/kandydatki:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży zagranicznej na terenie krajów Europy Zachodniej i Południowej (Hiszpania, Włochy, Portugalia, Skandynawia, Niemcy, Francja) oraz Ameryki Północnej we wszystkich kanałach dystrybucji w branży
    sanitarnej, metalowej, wyposażenia wnętrz
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2) niezbędna do realizacji codziennych
    zadań, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętności analitycznego myślenia oraz wysoce rozwinięte zdolności negocjacyjne
  • Dyspozycyjność do częstych zagranicznych wyjazdów służbowych oraz do pracy w siedzibie firmy w Łodzi
  • Prawo jazdy kat. B
  • Praktyczna znajomość narzędzi z pakietu MS Office
  • Wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe.

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się w Polsce i zagranicą firmie
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia oraz premię uzależnioną od wyników sprzedaży
  • Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon
  • Dodatkowe benefity – opieka medyczna, karta sportowa, pakiet szkoleń.

Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV.

Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/rodo/ oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. H. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na bogna.kasinska-mirys@gravet.consulting

A może znasz kogoś, kto odpowiadałby temu profilowi? Daj im znać i udostępnij!

Copyright Gravet Consulting © 2023

Scroll to top