FINANCE & CONTROL MANAGER

  • Umowa o pracę
  • Łódź

For the Łódź branch of the international company, the leading global supplier of parts for vehicles used in agricultural, production and construction industry, we are currently seeking Finance and Control Manager.

Miejsce pracy: Łódź
Numer oferty: FCM/23
Areas of responsibility:

  • Lead, direct, evaluate and develop the financial team of 3 specialists;
  • Manage Year and Month-end processes and the Year End preparation of Financial Statements;
  • Yearly & monthly Group reporting;
  • Monitor and supervise preparation of tax, legal, regulatory or internal reporting;
  • Make assessments and recommend processes how to optimize various risks;
  • Approve tax, regulatory reports and risk management activities;
  • Give advice for regular or new business activities from various financial aspects;
  • Maintain appropriate system of internal controls and reporting;
  • Provide guidance and support to other functions to optimize business risks;
  • Select and maintain relations with external counterparties and providers of services for financial area;
  • Approve payments, purchases, contracts, and expenses in line with DoA;
  • Performing the function of compliance officer, monitor GPDR;
  • Cooperate and support Transfer pricing files and MDR.

Candidate’s Professional Profile:

  • Master`s or Bachelor’s degree;
  • At least 8 years of experience in finance, at least 3 years on the similar position with full responsibility for finances (both accounting and controlling), preferably in a mid-size commercial, or a production and commercial company operating on international level;
  • Fluent communication in Polish and English (at least B2 level), both spoken and written;
  • Experienced in working with senior & executive management;
  • Ability to work under pressure and to monitor deadlines;
  • Good and updated knowledge of the Polish tax system and related regulations;
  • Practical experience with ERP systems;
  • Advanced skills in MS Office products (Excel, Word, PowerPoint).

Offer:

  • Stable employment based on full-time job contract;
  • Opportunity for professional growth in an international environment.

Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV.

Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/rodo/ oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. H. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na anita.leszczynska@gravet.com.pl

A może znasz kogoś, kto odpowiadałby temu profilowi? Daj im znać i udostępnij!

Copyright Gravet Consulting © 2023

Scroll to top