Nasz Klient – międzynarodowa firma produkcyjna specjalizująca się w przetwórstwie tworzyw sztucznych – dostarcza lekkie, trwałe i ekologiczne rozwiązania dla różnych branż. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii wspiera rozwój innowacyjnych produktów i wdraża przyszłościowe rozwiązania w przemyśle.
Miejsce pracy: Łódź
Numer oferty: OŚ/25

- Obsługa Bazy Danych o Odpadach (BDO), kontrola tonażu odpadów oraz zgłoszenia SENT
- Sporządzanie rocznych sprawozdań o odpadach i sposobach ich zagospodarowania
- Rozliczanie opłat za korzystanie ze środowiska oraz gromadzenie danych do składania raportów (KOBIZE, OPAK, BDO, GUS)
- Monitoring emisji i śladu węglowego przedsiębiorstwa
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów ochrony środowiska i regulaminów wewnętrznych
- Udział w audytach i współpraca z organami zewnętrznymi
- Współpraca z innymi działami w zakresie dostosowania procesów do wymogów środowiskowych
- Wsparcie działu BHP w zakresie monitorowania przestrzegania przepisów, gospodarki odzieżą roboczą oraz rejestrów badań i szkoleń.

- Co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze przedsiębiorstw w zakresie ochrony środowiska
- Znajomość normy ISO 14001 oraz regulacji dotyczących ochrony środowiska
- Mile widziane wyższe wykształcenie kierunkowe (ochrona/inżynieria środowiska lub pokrewne)
- Wiedza z zakresu gospodarki odpadami, emisji i gospodarki wodno-ściekowej
- Praktyczna obsługa pakietu Microsoft Office
- Czynne prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem
- Zdolności analityczne oraz organizacyjne.

- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Elastyczne godziny pracy
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć sportowych oraz świadczenia socjalne (bony świąteczne, dofinansowanie do wczasów).
Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV.
Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. H. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.
Nasz Klient – międzynarodowa firma produkcyjna specjalizująca się w przetwórstwie tworzyw sztucznych – dostarcza lekkie, trwałe i ekologiczne rozwiązania dla różnych branż. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii wspiera rozwój innowacyjnych produktów i wdraża przyszłościowe rozwiązania w przemyśle.
Miejsce pracy: Łódź
Numer oferty: OŚ/25

- Obsługa Bazy Danych o Odpadach (BDO), kontrola tonażu odpadów oraz zgłoszenia SENT
- Sporządzanie rocznych sprawozdań o odpadach i sposobach ich zagospodarowania
- Rozliczanie opłat za korzystanie ze środowiska oraz gromadzenie danych do składania raportów (KOBIZE, OPAK, BDO, GUS)
- Monitoring emisji i śladu węglowego przedsiębiorstwa
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów ochrony środowiska i regulaminów wewnętrznych
- Udział w audytach i współpraca z organami zewnętrznymi
- Współpraca z innymi działami w zakresie dostosowania procesów do wymogów środowiskowych
- Wsparcie działu BHP w zakresie monitorowania przestrzegania przepisów, gospodarki odzieżą roboczą oraz rejestrów badań i szkoleń.

- Co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze przedsiębiorstw w zakresie ochrony środowiska
- Znajomość normy ISO 14001 oraz regulacji dotyczących ochrony środowiska
- Mile widziane wyższe wykształcenie kierunkowe (ochrona/inżynieria środowiska lub pokrewne)
- Wiedza z zakresu gospodarki odpadami, emisji i gospodarki wodno-ściekowej
- Praktyczna obsługa pakietu Microsoft Office
- Czynne prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem
- Zdolności analityczne oraz organizacyjne.

- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Elastyczne godziny pracy
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć sportowych oraz świadczenia socjalne (bony świąteczne, dofinansowanie do wczasów).
Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV.
Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. H. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.