ZASTĘPCA DYREKTORA DS. OPERACYJNYCH

  • Umowa o pracę
  • Łódź

Dla naszego klienta – Fundacji dynamicznie rozwijającej swoje inicjatywy, poszukujemy Kandydata/ki z wysoką inteligencją emocjonalną, empatią oraz zaangażowaniem w misję organizacji. Mile widziane osoby otwarte na zmiany w karierze i czerpanie z dotychczasowych doświadczeń.

Miejsce pracy: Łódź
Numer oferty: ZDO/25
Główny zakres odpowiedzialności:

  • Udział w tworzeniu strategii finansowej oraz IT organizacji
  • Koordynowanie procesów finansowych, w tym planowanie, budżetowanie, prognozowanie oraz kontroli płynności finansowej
  • Nadzór nad obszarami administracyjnymi m.in. księgowością, kadrami, płacami, BHP - diagnoza potrzeb organizacyjnych, wdrażanie zmian i zapewnienie płynności procesów. Inicjowanie działań optymalizacyjnych
  • Współpraca z instytucjami finansującymi przy rozliczaniu projektów i pozyskiwaniu funduszy
  • Zarządzanie obszarem IT oraz współtworzenie strategii wdrażania nowych technologii
  • Kierowanie kilkunastoosobowym zespołem - rozwój kompetencji i budowanie relacji
  • Dbanie o majątek Fundacji oraz zarządzanie infrastrukturą i zasobami organizacyjnymi.

Profil zawodowy kandydata/kandydatki:

  • Wykształcenie wyższe
  • Wiedza z zakresu finansów, księgowości, kadr i płac
  • Znajomość funkcjonowania podległych obszarów administracyjnych
  • Doświadczenie w zarządzaniu zmianą
  • Otwartość na nowe technologie oraz doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań technologicznych
  • Doświadczenie w zarządzaniu, wspieraniu i motywowaniu kilkunastoosobowego zespołu
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office; mile widziana znajomość programu Symfonia.

Pracodawca oferuje:

  • Możliwość awansu na stanowisko Dyrektora ds. Operacyjnych
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • Roczną premię uzależnioną od realizacji celów oraz pakiet benefitów
  • Dofinansowanie dojazdów dla osób spoza województwa łódzkiego.

Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV.

Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. H. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na monika.zielinska@gravet.consulting

A może znasz kogoś, kto odpowiadałby temu profilowi? Daj im znać i udostępnij!

Copyright Gravet Consulting © 2025

Scroll to top