HR BUSINESS PARTNER

Dla europejskiego lidera w branży produkcyjnej, który silną pozycję na rynkach krajów europejskich uzyskał oferując
nie tylko stylowe produkty wysokiej jakości i zaawansowane rozwiązania, ale również konsekwentnie rozwijając
politykę zrównoważonego rozwoju, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

HR BUSINESS PARTNER

Miejsce pracy: Region Łódzki Północny
Numer oferty: HRBP-O/24
Główny zakres odpowiedzialności:

  • Tworzenie i realizacja kompleksowej polityki personalnej w tym polityki wynagrodzeń, opracowywanie strategii
    budowania zespołów i zarządzania nimi
  • Współodpowiedzialność za osiąganie efektywności organizacji we współpracy z Zarządem
  • Współudział w tworzeniu komunikacji wewnętrznej firmy oraz komunikacja zewnętrzna w obszarach
    odpowiedzialności społecznej HR
  • Dbałość o standardy wyznaczania i egzekwowania celów biznesowych
  • Tworzenie niezbędnych procedur, regulaminów, etc.
  • Rozwój kompetencji stanowiskowych, w tym tworzenie i realizacja budżetu szkoleń oraz planu szkoleń
  • Wsparcie procesów HR w firmie, m.in. rekrutacji, onboardingu, oceny pracowniczej i innych
  • Rola mentora dla kadry menadżerskiej w rozwiązywaniu problemów pracowniczych.

Profil zawodowy kandydata/kandydatki:

  • Wykształcenie wyższe: mile widziane kierunki: prawo, psychologia, socjologia oraz studia podyplomowe z
    dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi
  • Doświadczenie zawodowe – co najmniej 3 lata na stanowisku HR Generalist lub HR Business Partner’a,
    obejmujące wsparcie zespołu (co najmniej 100 osób), preferowane w firmie produkcyjnej
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2 co najmniej
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość MS Office oraz systemów typu ERP
  • Praktyczna znajomość Kodeksu Pracy
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami.

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie w stabilnej, międzynarodowej organizacji w oparciu o umowę o pracę
  • Premię jako dodatkowy element stałego wynagrodzenia
  • Pozafinansowe elementy wynagrodzenia: m.in. opieka medyczna, dofinansowanie do posiłków i ubezpieczenie
    na życie z funduszem inwestycyjnym
  • Wsparcie w rozwoju zawodowym, m.in. poprzez udział w szkoleniach i projektach międzynarodowych.

Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV.

Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. H. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na bogna.kasinska-mirys@gravet.consulting

A może znasz kogoś, kto odpowiadałby temu profilowi? Daj im znać i udostępnij!

Copyright Gravet Consulting © 2023

Scroll to top