11 marca, 2024 01:43 pm 11 marca 2024
Miejsce pracy: Ozorków
Numer oferty: SPD-O/24
Główny zakres odpowiedzialności:
- Kompleksowe sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego oraz wysyłanie do odpowiednich instytucji
- Obsługa kadrowa pracowników zgodnie z przepisami i regulaminami firmy
- Kompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne
- Wprowadzanie nowych rozwiązań HR w celu usprawnienia pracy i wspierania realizacji strategicznych celów biznesowych
- Wsparcie informacyjne z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych dla pracowników, menedżerów i brygadzistów
- Zapewnienie zgodności procesów onboardingu i offboardingu
- Udział w ocenach rocznych pracowników oraz szkoleniach i projektach organizowanych przez firmę
- Obsługa funkcjonujących w firmie benefitów i ZFŚS
- Współpraca ze wszystkimi działami firmy i przedstawicielami pracowników
- Sporządzanie raportów, zestawień i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne firmy.
Profil zawodowy kandydata/kandydatki:
- Wykształcenie min. średnie, mile widziane: wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie ZZL
- Doświadczenie zawodowe – co najmniej 2 lata na podobnym stanowisku, mile widziane: doświadczenie w firmie produkcyjnej
- Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych
- Dobra znajomość programów pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (min. B1)
- Prawo jazdy kat. B.
- Zatrudnienie w stabilnej, międzynarodowej organizacji w oparciu o umowę o pracę
- Premię jako dodatkowy element stałego wynagrodzenia
- Pozafinansowe elementy wynagrodzenia: m.in. opieka medyczna, dofinansowanie do posiłków i ubezpieczenie
na życie z funduszem inwestycyjnym
- Wsparcie w rozwoju zawodowym, m.in. poprzez udział w szkoleniach i projektach międzynarodowych.
Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV.
Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. H. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.